Alla inlägg den 14 maj 2018

Av Mike H - 14 maj 2018 10:46

Hej!


Vilket fantastisk väder som har varit i över en vecka nu och som fortfarande är. 

Jag hade fullt upp i går med att ordna olika saker i stan och kolla av läget i stan. Jag hade en tanke att försöka ta mig till familjen i Finland så det uppstått saker där. från lördag till mitten av denna vecka. Men kunde inte lösa detta och så kan det vara i bland i livet. Att man vill en sak i livet som betyder något, men inte kan lösa det. 

Så jag får ta tag i detta och lösa det jag kan för andra määnniskor här i Sverige. 
I dag ska jag till 3 st pizzerior och prata med dessa ägare som har dem pizzeriorna och ska se om dem någon gång under denna månad har lust att hjälpa till med mitt uppdrag.

Så jag ska i väg nu och se vad jag kan göra för människor här. :)

Och vill du vara en del av detta uppdrag med att hjälpa andra så är det tacksamt.. Varje litet bidrag gör så mycket för andra..

Hoppas ni alla har passat på att njuta av solen och värmen denna helg. 


Om du vill hjälpa till så märk swishen med:


Uppdrag hjälpa andra.. 


Swish   0727000940  var enda litet bidrag hjälper.. och jag kommer visa vart allt går här i bloggen med kvitto och bild så ni som vill bidra med en slant ser vart de pengarna går..


Ha det fint nu och tänk på att vi alla kan göra något för andra..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards